Dzisiejszy dzień to wspaniały czas na refleksje nad ostatnim rokiem..
W całym zabieganiu dzisiejszego dnia, w całym przygotowaniu do wieczornego szaleństwa zastanówmy się:
Jakie pozytywne zmiany dokonały się w ciągu tego roku?
Czy moja wiara stale się pogłębiła? 
Czy moja wiedza dotycząca wiary się pogłębiła?
I ostatnie, najważniejsze : Czy moje życie jest na tyle święte by móc stanąć przed Panem na sądzie ostatecznym bez lęku? 

A co gdy odpowiedzi są negatywne? Jeśli chcesz zmienić swoje życie na piękne powierz się Panu.. Powierz się Jezusowi i Maryi, a oni zrobią resztę..



Powtarzając „ Zdrowaś Maryjo", będę uczyć się codziennie wypełniać w swoim życiu dobre czyny, wypełniać wolę Boga. Wierzę, że ta codzienna modlitwa będzie mnie coraz ściślej łączyć z Tobą, Panie Jezu. Wierzę też, że coraz bardziej staniesz się dla mnie Drogą, Prawdą i Życiem, więcej nawet - będziesz dla mnie Światłem i Jedynym Nauczycielem. Niech zawsze, a szczególnie podczas tej modlitwy, ogarnia mnie Twoja miłość. Wierzę, że poprzez przyjmowanie  Ciebie w Eucharystii stajesz się dla mnie niewyczerpanym źródłem miłości. Dziękuję, że pozostawiłeś siebie w Komunii św., bo dajesz mi w ten sposób siły do dźwigania codzienności, aby stale iść drogą czystej miłości. Amen.

Komentarze

Popularne posty