Nie troszcz się o jutro..





Nie troszcz się o jutro! To nie sugestia, lecz polecenie. Podzieliłem czas na dni i noce, aby twoje życie składało się z krótszych odcinków możliwych do ogarnięcia. Wystarczy Ci mojej łaski, ale tylko na dzisiejszy dzień. Martwiąc się o przyszłość, wkładasz troski kolejnych dni do swojego lichego plecaka. Uginasz się pod jego ciężarem, a Ja przecież nigdy nie chciałem, abyś go dźwigał.
Zrzuć ten męczący ciężar w krótkim porywie zaufania. Niespokojne myśli plączą ci się po zakamarkach umysłu, ale ufność pozwala ci natychmiast doświadczyć Mojej Obecności. Gdy przez ufność potwierdzasz swoją wiarę, kajdany trosk natychmiast pękają. Ufaj Mi nieprzerwanie, a będziesz mógł nieustannie cieszyć się Moją Obecnością.

Mt 6, 34 ,,Nie troszczcie się więc zbytnio o jutro, bo jutrzejszy dzień sam o siebie troszczyć się będzie. Dosyć ma dzień swojej biedy."
2Kor 12,9  "Wystarczy ci mojej łaski. Moc bowiem w słabości się doskonali"

Komentarze

Popularne posty