,,Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie." (Mt 11:28-30)

Już tylko 9 dni zostało do kolejnego spotkania młodzieżowego u Józefa.. 
Dla mnie i dla wielu innych osób właśnie tam rozpoczęła się droga z Bogiem, droga do świętości, codzienne nawracanie się, codzienne zmiany.. Właśnie tam życie nabrało sensu.. 
Wszystkich strudzonych, zagubionych, porzuconych, wszystkich, którzy szukają, ale nie mogą znaleźć serdecznie zapraszam by poczuć tchnienie Ducha Świętego.. Ruah odmienia serca.. 



Więcej informacji na temat spotkań na:     http://mimj.pl/mow-swiatu-o-moim-milosierdziu-o-mojej-milosci/
Tam też możecie posłuchać nagrań ze spotkań i poczytać piękne świadectwa ludzi, którzy zostali dotknięci przez Boga i życie ich się odmieniło tak jak moje :) 


                           

Komentarze

Popularne posty