Dzięki Jezu!

..21 września miną rok..
Rok biegu, marszu, czołgania, spaceru wspinaczki do celu..
Ile się zmieniło w ciągu tak niewielkiego odcinka tej drogi do nieba.. 

Ile kilometrów w pogoni za Jezusem zostało przebytych, ile nowych twarzy zostało poznanych, ile historii pozostanie do końca życia w pamięci.. 

Rok temu nie spodziewałam się w żaden sposób, że moje życie może się tak potoczyć, teraz już jestem upewniona, że ,,Bóg daje w obfitości".
Mogłabym wymieniać litanie rzeczy za które Mu dziękuje.. 
Układa mi życie w taki sposób jakiego nigdy bym nie przewidziała.. 

Pomimo moich grzechów, niedociągnięć obdarza mnie tak wielką miłością, upraszcza moje życie rozwiązuje moje problemy, stawia mi na drodze wspaniałych ludzi..


To tak wiele za tak niewiele.. 

                                     JEZU KOCHAM CIĘ!



Komentarze

Popularne posty