Boso do nieba... 
Cóż to znaczy? 
Moja droga do nieba rozpoczęła się we wrześniu na spotkaniu modlitewnym u św. Józefa w Częstochowie, które prowadził o. Daniel. Wydarzenie to odmieniło całe moje życie. Poczułam realną obecność Boga i Jego wielką miłość do nas o której tak często zapominamy. Świat zagłusza nasze sumienia i wmawia nam, że Kościół jest mdły, nudny, że Kościół to babcie w moherowych beretach.. Nie dajmy się zwieść! Kościół to nasza matka, która rośnie w siłę! Serdecznie zapraszam do czytania tego bloga, gdzie będę próbowała ukazać jak bardzo nasz Kościół jest żywy i piękny :)


,,Ukształtowałem ciebie, jesteś moim sługą.
Izraelu, nie pójdziesz u mnie w niepamięć.
Usunąłem twe grzechy jak chmurę
i twoje wykroczenia jak obłok.
Powróć do mnie, bo cię odkupiłem. " Iz 42, 21-22

mimj.pl -na tej stronie możecie dowiedzieć się więcej na temat spotkań u Józefa :)

Komentarze

Popularne posty