Bądźmy jedno, aby świat uwierzył w Miłość i Miłosierdzie Jezusa!

,,Zobaczcie, jak jest piękna, 
    skosztujcie, jak jest słodka 
    miłość między braćmi. 
    Zobaczcie, jak jest pięknie, 
    skosztujcie, jak jest słodko, 
    gdy bracia są razem.'' Psalm 133
Panie! Bądź uwielbiony w moich braciszkach i siostrzyczkach, których podsyłasz mi byśmy razem kroczyli boso do zbawienia.. 
W czasach gdy relacje między ludźmi przesiąknięte są obłudą, nienawiścią, niezrozumieniem, zawiścią Pan zsyła mi swoich wojowników. Ludzi pięknych, którzy Jemu powierzają swoje życie.. 
Świat próbuje wmówić nam, że ludzie wierzący to smutni nudziarze. Nic bardziej mylnego! W swoim życiu poznaję ludzi z różnych środowisk i nigdzie nie znalazłam jeszcze ludzi szczęśliwszych niż chrześcijanie prawdziwie ufający Bogu. To nie są ludzie przeciętni, to Boży wariaci!


Pragnę tutaj wam wszystkim moi wojownicy kochani podziękować za to, że jesteście!
Za to, że zawsze mam w was wsparcie i pociechę, za to, że chcecie przez swoją pokorę, upór, 
miłość i miłosierdzie stanowić jedno w Chrystusie. Bardzo was kocham! 


„I także chwałę, którą Mi dałeś, przekazałem 

im, aby stanowili jedno, tak jak My jedno   

stanowimy. Ja w nich, a Ty we Mnie! Oby się tak 
zespolili w jedno, aby świat poznał, żeś      Ty 

Mnie posłał i żeś Ty ich umiłował tak, jak Mnie umiłowałeś.” (J 17,22-23)



Komentarze

Popularne posty