,,Jesus is always with us "

I powiedział Jezus: Tak, zawsze będę przy tobie, 

jeżeli zawsze będziesz dzieckiem małym, i nie lękaj 

się niczego, jak byłem tu twoim początkiem, tak też 

będę twoim końcem. Nie polegaj na stworzeniach, 

chociażby w rzeczy najmniejszej, bo to Mi się nie

podoba. Ja sam chcę być w duszy twojej. Dam ci 

umocnienie w duszy i światło, i dowiesz się z ust 

zastępcy Mojego, że Ja jestem w tobie, a niepokój 

rozwieje się jak mgła przed promieniem słońca

Dzienniczek Siostry Faustyny



Traktujemy Go jako rzeczywistość, nieosiągalną.. A tym czasem On jest ciągle przy nas.. W każdej czynności naszego życia jest z nami Jezus..

On z tobą płacze, z tobą też się śmieje, z tobą się uczy, z tobą pracuje.. I chociaż byś nawet bardzo chciał wyprzeć Go ze swojej świadomości mówiąc, że Go nie ma, On będzie z tobą..

Daj się porwać Jego miłości, On na Ciebie czeka!

Komentarze

Popularne posty