,,Ty jesteś prawdą wśród tych wszystkich sztuczek "

Kolejna perełeczka od Patryka, dzielnego wojownika, który tym razem poleciał za Jezusem z wielkiej miłości!  
Panie dawco życia!
Jawnie Cię wyznaje - nie mam nic do ukrycia 
Twój Święty Duch mojego ducha przenika 
Chronisz mnie od każdego przeciwnika 
Alleluja ! Dzięki Twemu tchnieniu oddycham
każdy człowiek którego stworzyłeś to unikat  
Przyjaciele przed nami bardzo wiele do zdobycia
Mnóstwo ścieżek Jego drogi do odkrycia 
Więc ide, jadę, lecę za Jezusem 
Mało ważne rowerem czy autobusem 
i chociaż nie raz się z TObą kłócę
W Tobie mam spokojną duszę
Robić coś na siłe? Już nie muszę 
Twych dróg się uczę 
Dzięki Ci dawnco wszystkich moich uciech 
tylko Ty jesteś prawdą wśród tych wszystkich sztuczek 

*Wraz ze wszystkimi czytającymi dziękuje, że zdobisz mój blog swoją twórczością mój mądry braciszku! 

Komentarze

Popularne posty