W Imię Syna - Lednica

Kolejny dowód na to, że Kościół w Polce żyje!

Nie wierzmy mediom w to, że Kościół zamiera, przeciwnie.. Zaczyna tętnić życiem!

Co to jest Lednica? Z pewnością jest to przestrzeń otwarta, miejsce spotkań starszych i młodszych Katolików. Organizowane w ciągu roku spotkania, podczas których wspólnie modlimy się, poprzez taniec i śpiew, kierowane są do różnych grup wiekowych: Dzieci, Młodzieży i Seniorów. Spotykamy się nad jeziorem lednickim- chrzcielnicą Polski, by wybrać Chrystusa, a co za tym idzie- by żyć Chrystusem, być razem z Nim... a dzięki temu stawać się nowym człowiekiem. Podstawą wszystkich naszych spotkań zawsze są Spowiedź! Eucharystia! Chrystus!


Zapraszamy do czynnego przygotowania się, do przyjazdu na XVIII Spotkanie Młodych Lednica 2000, które w tym roku odbędzie się 
7 czerwca 2014 pod hasłem ,,w Imię Syna".






Wybór Chrystusa

Panie Jezu Chryste,

Ciebie wybieram jako mojego Pana

i za apostołem Piotrem powtarzam:

Ty jesteś Chrystus, Boga Syn, Zbawiciel!

Tobie oddaję moją przeszłość,

dzień dzisiejszy i przyszłość

oraz całą moją wieczność.

TY jesteś moją Prawdą,

TY jesteś moją Drogą,

moim Życiem i moją Miłością.

Teraz i na wieki. Amen.

Więcej informacji na temat Lednicy na:

Komentarze

Popularne posty