Kilka słów o tym jak Bóg kocha swoje dzieci. I jak wszystko przewidzi..

Nie troszczcie się zbytnio o swoje życie, o to, co macie jeść i pić, ani o swoje ciało, 
czym się macie przyodziać. Czyż życie nie znaczy więcej niż pokarm,
 a ciało więcej niż odzienie? Przypatrzcie się ptakom w powietrzu: 
nie sieją ani żną i nie zbierają do spichlerzy, a Ojciec wasz niebieski je żywi. 
Czyż wy nie jesteście ważniejsi niż one? Kto z was przy całej swej trosce może choćby jedną chwilę dołożyć do wieku swego życia? A o odzienie czemu się zbytnio troszczycie?
 Przypatrzcie się liliom na polu, jak rosną: nie pracują ani przędą. 
A powiadam wam: nawet Salomon w całym swoim przepychu nie był tak ubrany jak jedna z nich. Jeśli więc ziele na polu, które dziś jest, a jutro do pieca będzie wrzucone,
 Bóg tak przyodziewa, to czyż nie tym bardziej was, małej wiary?


Wielkie przygotowania przedślubne

Mój egoizm i brak wiary dawał mi wrażenie, że jestem niejako panią sytuacji, wszystko układa się wspaniale.. 

Lecz każda jedna moja myśl została zmieniona.. 
Każdy mój plan zniweczony ku mojej złości.. 

ale..
Bóg wiedział co robi.. 
jak zwykle dał więcej niż chciałam.. 

Ułożył sytuacje tak abym zrezygnowała z ekscentrycznej krawcowej i w zamian za to, dwa dni później dostała suknie wraz z dodatkami w prezencie.. 
Dał mi inną salę aby zmieściła się cała rodzina. Dał mi ludzi o pomocnych dloniach, milion słów pokrzepienia.. 
Chciałam rozwiązywać problemy racjonalnie, a Bóg cudownie..
Ostateczny cud wydarzy się jutro..
Tym czasem dzięki Ci Boże za to, ze moje problemy nie są Ci obojętne..
Dziękuje że dzieje się Twoja wola w moim życiu..
Dziękuje Ci za wszystkich, których przez te dni postawiles mi na drodze :)

Popularne posty