Jestem pobielanym grobem


,, Modlitwa nie polega na tym aby dużo mówić, ale na tym żeby bardzo kochać" św. Teresa z Avila


Lubie modlić się w drodze..
Spacerując pozostawiam wszystkie sprawy doczesne, problemy i przekładając kolejne paciorki różańca zanurzam się w Bożym pokoju...

Jednak dziś moja modlitwa okazała się obłudną
Wracając ze szkoły mijam okropne dzielnice i właśnie dziś mijając wielu utrudzonych, biednych i schorowanych ludzi Bóg pokazał mi jakie tkwi we mnie miłosierdzie..

Bóg postawił mnie w prawdzie

Nie umiem kochać

Każdemu z tych ludzi mogłam spróbować pomóc, dać pieniądze, przenieść zakupy czy po prostu porozmawiać, ale tego nie zrobiłam

Widziałam ich ból i cierpienie, ale mój strach doprowadził do tego, że nic nie zrobiłam

Może mogłam zmienić ich dzień na lepszy, może nie..
ale nawet nie spróbowałam

Jezu wybacz, że odrzuciłam Cię kolejny raz
Jezu wybacz, że się Ciebie tak wyparłam
Ty jesteś obecny w moich braciach, tych najmniejszych
Z najbiedniejszych dzielnic
Z najbardziej obdartych bram
W tych najbardziej cierpiących


Popularne posty