,,Jak stracić męża"

Nie wiem czy czytaliście już polecany przeze mnie artykuł:
Jak stracić męża?
http://m.deon.pl/inteligentne-zycie/ona-i-on/art,263,jak-stracic-meza.html


Odnalezienie tego w internecie zmieniło moje postrzeganie siebie jako żony.. Spadły ze mnie piórka w które starałam się przyodziać. Okazało się, że punkt po punkcie prowadzę do przepaści swoje małżeństwo. Że mimowolnie powielem negatywne schematy, które wsiąkały we mnie poprzez masę złych przykładów.

I stało się.
Postanowiłam zrobić próbę rewolucji i przez tydzień. Jedyny tydzień nie pchać mojego małżeństwa do przepaści.

Nie wiem czy wierzyłam w poprawę, a napewno nie wierzyłam w tak wielką przemianę jaka miała miejsce..
Kilka dni wystarczyło by nasze małżeństwo stanęło mocno na nogi.
Niebywałe jak mając na uwadze aby nie wystosować paru słów, które jak się zastanowimy niczego nie wnoszą, a bardzo mogą ranić możemy polepszać relacje.
Kocham mojego męża i nie wyobrażam sobie życia bez niego

A zasady tego artykułu zamierzam na stałe wprowadzić do naszego życia.
Abyśmy byli jedno

Popularne posty