Hymn o miłości

Już niedługo walentynki..
Okazja ta skłania mnie do podzielenia się bardzo mocnym słowem, które wszyscy słyszeliśmy niejednokrotnie.
Ja to słowo wiele raz bagatelizowałam, uważałam za "oklepane".
Ale tydzień temu jeden z braci dał tym słowom w moim sercu nowy wymiar. Albowiem wspomniał, że jest ono wspaniałym rachunkiem sumienia. Wystarczy za słowo ,,miłość'' wstawić swoje imię..

Hymn o miłości


Dominika cierpliwa jest,
łaskawa jest.
Dominika nie zazdrości,
nie szuka poklasku, nie unosi się pychą,
nie dopuszcza się bezwstydu,
nie szuka swego
nie unosi się gniewem,
nie pamięta złego;
nie cieszy się z niesprawiedliwości,
lecz współweseli się z prawdą.
Wszystko znosi,
wszystkiemu wierzy,
we wszystkim pokłada nadzieję,
wszystko przetrzyma.


Te słowa były dla mnie istnym mieczem. Rzuciły światło na moje chrześcijaństwo i pokazały, gdzie naprawdę się znajduje. Jakie są owoce mojego nawrócenia. Myślę, że warto raz na jakiś czas odnowić ten rachunek sumienia..


Popularne posty