Mój Bóg jest Bogiem działania


Iz 55, 1: O, wszyscy spragnieni, przyjdźcie do wody, przyjdźcie, choć nie macie pieniędzy! Kupujcie i spożywajcie, dalejże, kupujcie bez pieniędzy i bez płacenia za wino i mleko!



Mój mąż ma za miękkie serce do rozporządzania pieniędzmi, swoją drogą, podziwiam to w nim..
Nie potrafi nie pomóc, gdy ktoś prosi o pomoc..
To powoduje liczne finansowe kryzysy, nasz portfel świeci pustkami już w kilka dni po wypłacie, jednak nigdy nie umieramy z głodu, Bóg zawsze interweniuje..


Wczoraj również gdy wieczorem zastanawialiśmy się co dalej, powiedziałam z całą pewnością, że Bóg nas nie zostawi i napewno jeszcze jutro przyjdą pieniądze z podatku. Mateusz z lekceważeniem mówił ,,Oby przyszły.."

Jaka była mina listonosza, gdy nie mogłam opanować śmiechu, gdy przyszedł z przekazem.. Wiara góry przenosi, a mój Bóg nigdy nie zostawia swoich "osiołek" w potrzebie!


Popularne posty